Hospitality Academy

Established 2019

Het creëren van de memorabele gastbeleving

Je hebt een geweldig bedrijf waar gastvrijheid voorop staat, waar je ervoor zorgt dat jouw gast een echte beleving krijgt. Je hebt een gaaf interieur, een geweldige chef en de menukaart is om je vingers bij af te likken.. Maar nu moet je ervoor zorgen dat jouw team op de werkvloer jouw gasten op handen gaat dragen. Je wilt dat ze expert worden op het gebied van gastvrijheid, dat ze weten wat het inhoudt en hoe ze het eigen kunnen maken.

Doodvermoeiend kan het zijn…

Als je al 100x hebt uitgelegd hoe je wilt dat het gaat, maar keer op keer gaat het mis. Als je al 5x in gesprek bent gegaan, maar het komt niet binnen…

Het is begrijpelijk dat het trainen van personeel een uitdaging kan zijn…

Het aansturen en coachen van je personeel zijn twee verschillende dingen. Het kan heel goed zijn dat jij een ster bent in het aansturen van je team. Je kan ze vertellen wat ze wanneer moeten doen om te zorgen dat het goed gaat… Maar wat je wilt, is dat ze zelf gaan nadenken, zelf gaan kijken, zelf gaan creëren…

Laat mij je helpen bij de droom!

Ik begrijp je uitdaging en behoefte aan ondersteuning. Met mijn 16 jaar ervaring in de horeca en evenementenbranche kan ik ervoor zorgen dat jouw team leert begrijpen wat gastvrijheid inhoudt. En heel belangrijk: hoe ze dit actief kunnen gaan inzetten zonder dat ze een bandje hoeven af te spelen. Ik haal jouw frustratie weg en ga jouw team trainen en ze gaan het nog leuk vinden ook!

Hospitality

Academy

Van team naar DREAM TEAM!

Ik leg jouw team uit wat gastvrijheid inhoudt en hoe je het kunt toepassen op de manier die bij de gasten past. Hoe jouw team kan zorgen voor de ultieme gastreis en kan samenwerken als een geoliede machine. Doordat jouw team werkt aan hun vaardigheden en kennis zal hun werkplezier enorm toenemen. De slechte reviews zijn verleden tijd, je gasten komen heel graag terug en jij kan met een gerust hart je team zelfstandig laten functioneren.

Deelnemers aan het woord

“Wat fijn dat je lekker veel interactie hebt in je training, de tijd is voorbij gevlogen.”

“Normaliter ben ik snel verveeld, maar vandaag bleef ik geboeid.”

“Ik heb geleerd hoe belangrijk het is om te luisteren naar je gast en vanaf vandaag weet ik hoe ik dit kan toepassen.”

“Je hebt me bewust gemaakt van mijn bijzondere skills, ik zie mijn werk nu nog meer als een vak en ik voel me trots.”

“De groepsgrootte was perfect en je hebt ons veilig laten voelen in de groep. Hierdoor gingen we met elkaar in gesprek.”

Vragen? Let me know

13 + 2 =

Telefoon: 055 – 234 05 22
E-mail: info@beaumonde-hospitality.nl

Vacatures