Wat doen wij?

Het droomscenario

Je werkt samen met een heerlijk team aan jouw evenement. Ze zijn gedreven, georganiseerd en spreken jouw taal. Je gasten krijgen de ultieme belevenis. Ze zijn continu bezig om te delen waar ze zijn en hoe gaaf het is! Je gasten worden door de dag heen meermaals verrast en volledig ontzorgt. Bij vertrek kijken ze al uit naar de volgende editie en willen ze hun omgeving hierover enthousiasmeren om volgende jaar mee te gaan! 



Je worst nightmare! of heb je hem al meegemaakt?

Het complete plaatje dat je in je hoofd had, daar is niks van terechtgekomen. Steeds komt het evenement dichterbij maar… De briefings staan niet klaar, de week voor het evenement loop je over in het werk omdat iedereen nog met een berg aan vragen bij jou komt. Bij binnenkomst is er geen aandacht voor je gast, tenminste niet hét welkom wat hun verwachting overtreft. Je team is niet goed geïnstrueerd waardoor je zelf alle kanten moet opvliegen om het te regelen. Je gasten zijn letterlijk ‘LOST’ op jouw evenement. Volgend jaar komen ze misschien wel niet terug? 



Realiseer jij je dat:

  • De planning van een evenement minimaal 6 maanden van tevoren begint? 
  • Bij een juiste planning je niet over hoeft te lopen van de stress?
  • Er specialisten zijn om ze zorgen dat alles op rolletjes loopt? 
  • Jij niet het extra paar ogen hoeft te zijn, maar iemand anders? 
  • Het al begint bij de aankondiging van je evenement of de uitnodiging hiervan? 
  • Je getrainde en ervaren mensen moet hebben rondlopen voor de juiste beleving?
  • Goodiebags bij vertrek uitdelen het allerslechtste idee is ter wereld!

Zal ik je vertellen waarom?

Zal ik je vertellen waarom?

Mijn geoliede machine

Ik ga met je meedenken in jouw evenement. Samen sparren, samen ontwikkelen en ik werk de plannen voor je uit. Zet de uitwerking om in actie en samen ontwikkelen we een sterk plan. Dit alles met een zeer goede communicatie. Vervolgens neem ik de verantwoordelijkheid en leiden wij het project gedurende het evenement samen met jou en mijn team. Zij hebben namelijk hetzelfde hospitality virus als ik! 



The dreamteam:

  • Wij zorgen voor het overtreffen van de verwachting. 
  • Wij ontzorgen jou in de voorbereidingen en tijdens het evenement. 
  • Briefen de leveranciers en de contactpersoon. 
  • Zorgen voor de werving van een team op maat en briefen dit team.
  • Wij denken voor jou 10 stappen vooruit. 
  • We houden van persoonlijke communicatie, this is the key! 
  • Wij worden samen één team!

Royal Polo at The Palace

“Reeds de afgelopen edities mocht Royal Polo at the Palace samenwerken met Beaumonde Hospitality. Allereerst om de verzorging van de hospitality services te verzorgen voor dit tweedaags evenement. Beaumonde regelde het ontvangst van onze VIP gasten naar volle tevredenheid, met een lach en zeer professioneel. Afgelopen editie wederom bij Beaumonde de opdracht neergelegd om voor het VIP ontvangst te zorgen van onze 1300 bezoekers voor het Royal Polo at the Palace event op Paleis Soestdijk. Naast het verzorgen van dit ontvangst hebben we het groter aangepakt en heeft Beaumonde tevens de Lakeien, Champagne Dames en een fotograaf geregeld om het ontvangst naar een nog hoger niveau te brengen. Ook werd er deze editie voor de eerste maal een gala charity diner gehouden en ook hier verzorgde Beaumonde het excellente ontvangst, de dames zagen er fantastisch uit, volledig in de kleuren en passend bij de sfeer van de avond. Ook heeft Beaumonde voor deze avond de gehele productie voor haar rekening genomen. Een grote klus met vele uitdagingen door de bijzondere locatie en het werken op topniveau door de aanwezigheid van een keuken o.l.v. een sterrenkok. 

Wij als organisatie zijn ontzettend tevreden met deze en voorgaande samenwerkingen en vanaf heden zal Beaumonde Hospitality ons Prefered Partner zijn voor de aanstaande edities.

Wheels at the palace

Het Concours d’Elegance werkt al jaren graag samen met Beaumonde Hospitality, niet alleen heel prettige hostessen die onze gasten te woord staan, maar ook is Beaumonde altijd heel plezierig in de voorbereiding richting het evenement! SUPER!!

Vakmedianet

Beaumonde is een professionele en fijne organisatie om mee samen te werken. Voor een grote beurs heb ik ruim 30 hostessen ingehuurd bij Esmee. Alles liep op rolletjes en Esmee coördineerde alles zo goed, dat ik mij als organisator nergens meer zorgen over hoefde te maken. De beurs gasten werden vriendelijk te woord gestaan en ze konden alle vragen goed beantwoorden.

EG Group

Al vele jaren is Beaumonde Hospitality onze vertrouwde partner voor de inzet van hostessen in onze Skybox op het TT Circuit van Assen. Het contact met Esmee verloopt altijd erg goed en zij weet onze wensen perfect te vertalen naar een passend team. Het meedenken in de voorbereiding is zo fijn en wij worden volledig ontzorgt. Mede dankzij het team van Beaumonde kunnen wij onze gasten een onvergetelijke dag bezorgen!

De hospitality partner voor jouw event!

Veelgestelde vragen

Kun jij ook het contact verzorgen met de leveranciers van het event?

Ja, hierdoor houden we de communicatie kort en krachtig. 

Hebben jullie alleen maar dames in jullie team?

Wij hebben zowel getalenteerde jonge dames en heren, maar ook volwassen ervaren mensen met een bak aan ervaring. Wij selecteren op uitstraling, werkmentaliteit, persoonlijkheid en het talent voor gastvrijheid. Ons bestand is erg uiteenlopend en juist dit vinden wij belangrijk. 

Kun jij ook de marketing op je nemen en de content voor social media?

Wij doen graag waar we goed in zijn! Dat beperken we tot ontzorgen in projectmanagement met als doel de hoogst haalbare gastbeleving te verzorgen. Nee dus. 😉



Vraag jij ook de vergunningen aan en schrijf jij de veiligheidsplannen?

Nope, maar we kunnen je wel kennis laten maken met de experts. 

Aan wat voor events moet ik denken?

Publieksevenementen, gala’s, diners, beurzen en congressen. 

Werk je alleen in een bepaalde regio?

Nee, wij gaan voor je aan de slag door heel Nederland! 

Eventsummit

Eventsummit Donderdag 8 februari a.s. staan wij met Beaumonde Hospitality klaar om je te ontvangen in de Jaarbeurs Utrecht voor de...

De rok tot de knie…

De rok tot de knie is wel geweest toch? Elk event wat wij draaien is anders. Bij Beaumonde Hospitality werken wij projectmatig naar...

Het gaat om de beleving

Het gaat om de beleving! Hospitality is weliswaar een synoniem van gastvrijheid, maar in de praktijk is het zoveel meer dan alleen...

EG-Group

Tijdens de weekenden dat de WK Superbike. Hét TT event en de DTM aanwezig is op het TT Circuit in Assen dan opent EG...

Van der Valk Sassenheim-Leiden

In april vind het bloemencorso plaats in de bollenstreek. In opdracht van Van der Valk Sassenheim-Leiden hebben wij...

EventSummit

Naast dat wij zelf op de beursvloer aanwezig zijn tijdens dit evenement ontvangen we ook alle bezoekers bij de...

Buro van Oranje – Jubileum

Voor Buro van Oranje hebben wij onze hosts en hostessen ingezet tijdens een prachtig 2 daags jubileum in het...

Europarcs

Inmiddels mogen we al wat jaartjes onze hosts en hostessen inzetten voor Europarcs. In 2022 zijn we aan de slag...

Skydeck Teuge – Bouwend Nederland

Voor dit event georganiseerd door Nijmeijer events hebben wij onze prachtige hostesses ingezet voor het ontvangen van...

The Momtrepreneur Rally 2022

Dé Community van Nederland voor Business Moms! Voor het eindfeest van de lancering mochten wij de gasten ontvangen met...

Concours d’Elegance 2022

Tijdens dit 3-daagse evenement mogen we altijd full pull! Volledig in de styling en visagie worden onze dames...

AM Dag Next Level

Begin november was het weer zover, AM:DAG. En geloof me, next level gingen ze zeker! Al een aantal jaar een van onze...

Droomparken

Deze promotietoppers stonden dit weekend bij Droomparken. Ze gingen het hele park door met allemaal superleuke...

Reeds de afgelopen edities mocht Royal Polo at the Palace samenwerken met Beaumonde Hospitality. Allereerst…

Nicole Plas

Royal Polo at The Palace