Hoe maak je van jouw team een DREAMteam?
Van Team naar DREAMteam!
Om een expert status te krijgen moet je jouw team helpen bij het ontwikkelen van hun skills.
Hoe jouw team kan gaan zorgen voor de ultieme gastbeleving
en dat ze samenwerken als een geoliede machine.
Ben je ready?
Wat kun je verwachten?
Allereerst
De Mystery Visit… Dit is onze start van ons traject samen. Op deze manier komen we er snel achter waar de pijnpunten liggen en wat het niveau van het team is.
Voorafgaand dit bezoek bespreek ik met jou waar we de nadruk op gaan leggen. Denk bijvoorbeeld aan:
- Welke manier van communiceren wordt er door je team gebruikt?
- Hoe worden klachten afgehandeld?
- Mag de nadruk meer komen te liggen op up-/cross-selling?
Na de undercoveractie kom ik terug bij je met een uitgebreide analyse en advies. Ik deel met je wat goed is gegaan en waar kansen liggen om te gaan zorgen voor het DREAMteam.
En dan…
dan volgt er een mix en match uit de volgende trainingen:
Meer fun met Gastvrijheid
Deze training omvat 3 trainingssessies.
Naar aanleiding van de analyse van de mystery visit gaan we dit bepalen om jouw team zo gericht mogelijk te trainen. Uit ervaring weet ik dat losse flodders niet werken. Ik ben overtuigd van de kracht van herhaling!
Dit weet jouw team na de training: Wat is gastvrijheid voor mij en voor anderen. Hoe kun je gastvrijheid toepassen op jouw manier? Hoe kun je gastvrijheid leuk maken voor jezelf? Hoe kun je beter samenwerken met je collega’s? En wat de kracht is van positieve taal?
Kortom…
- Mystery Visit
- Strategiegesprek
- 3 live trainingen van +/- 2 uur
Investering:
€2500 excl btw
Aantal deelnemers:
10-16 pers
INTERESSANT!
Bij afname van alle 3 de trainingen: €6250,- (excl. btw)
Klachten zijn kansen
Deze training omvat 3 trainingssessies.
Graag ga ik met jou in gesprek over de klachten die jouw bedrijf nu ontvangt. We gaan kritisch kijken naar de reviews en geven hierin advies hoe je deze kunt ombuigen.
Jouw team gaat leren hoe zij klachten kunnen ontvangen, wat is precies een klacht en waarom is een klacht een kans? De leiding durven en kunnen nemen en hoe communiceer je de oplossing?
Dit weet jouw team na de training: Hoe ontvang je een klacht van een gast? Hoe handel je na het ontvangen van een klacht, zonder een oneindige discussie te creëren? Hoe kun je je emoties beheersen en hoe blijf je leading in het gesprek?
Kortom…
- Mystery Visit
- Strategiegesprek
- 3 live trainingen van +/- 2 uur
Investering:
€2500 excl btw
Aantal deelnemers:
10-16 pers
INTERESSANT!
Bij afname van alle 3 de trainingen: €6250,- (excl. btw)
Verkopen is leuk
Deze training omvat 3 trainingssessies.
Graag ga ik met jou in gesprek over de verkoopmogelijkheden en welke quick wins we in kunnen zetten.
Jouw team gaat leren hoe ze jouw gast gaan ontzorgen en verrassen i.p.v. verkopen. Hoe je voor een betere gastbeleving zorgt en ze gaan leren dat verkopen leuk is.
Dit weet jouw team na de training: Jouw team leert jou gasten inschatten. Hoe je de behoeften van de gast kunt aanvoelen. Hoe kun je hier op inspelen? En hoe kun je verkopen zonder opdringerig te zijn?
Kortom…
- Mystery Visit
- Strategiegesprek
- 3 live trainingen van +/- 2 uur
Investering:
€2500 excl btw
Aantal deelnemers:
10-16 pers
INTERESSANT!
Bij afname van alle 3 de trainingen: €6250,- (excl. btw)
Mix & Match
voor jouw dreamteam
Laat mij je helpen bij de droom!
Ik begrijp je uitdaging en behoefte aan ondersteuning. Met mijn 16 jaar ervaring in de horeca en evenementenbranche kan ik ervoor zorgen dat jouw team leert begrijpen wat gastvrijheid inhoudt. En heel belangrijk: hoe ze dit actief kunnen gaan inzetten zonder dat ze een bandje hoeven af te spelen. Ik haal jouw frustratie weg en ga jouw team trainen en ze gaan het nog leuk vinden ook!